Gece bebegim 2 saat agladi sonra kaka yapmaya basladi ama.az az ve kabiz gibi..anne sütü almiyor mama Evolvia kullaniyoruz ama 15 günden sonra Ocean damla basladik.O mu yapti mamadan mi bilmiyorm.ne önerirsiniz bebegin kabiz sekilde olmasi neden..baska marka mi mama ya gecmeliyim napmaliyim COK CARESIZIM