Herkese merhaba bebeğim 6 ay 16 günlük ek gıdaya başladım bir sürü tadım yaptırdım dün de muz verdim biraz bugün sabah uyandığımızda mamasını içerken fışkırır tarzda kustu ama ne ateşi var ne huysuzluğu ne başka birşeyi sonra da kaka yaptı kakasında siyah iplik gibi şeyler vardı internetten baktığımda muz yapıyor yazıyordu ve kıl kurdu çıktı karşıma ama bildiğim kadarıyla kıl kurdu beyaz oluyor bu daha çok ip gibiydi yani sizin başınıza geldi mi acaba beni bi aydınlatırsanız sevinirim uzun oldu biraz kusura bakmayın ❤️