Merve5693 ben okuduğum için, eşim dr çalıştığı için 1 yaşında bebegimi tam gun verdim. Yasadigim ülkede de +1 yas anaokulu başlıyor zaten, okumasam da yarım gün kendi gelişimine destek için yine de gönderecektim.
Bazen aglama sorunları oluyor evet ama emin ol kas gelişimi ve zihin gelişimi için okulda olmaları çok büyük katkı sağlıyor. 12 aylıkken basladi, ve 1 bucuk ay geçti, bebegimde cok büyük olumlu gelişmeler var. Bence biraz daha devam edin ve gözlemleyin. Biz yetişkinler bile yeni bir ortama girince alışana kadar zaman geçmesi gerekirken miniklerin alışması biraz daha zaman alabilir.