Yeni edindiğim bilgilere göre devlet hastanesi ve sağlık ocağı süt arttırıcı bestlak damlayı ücretsiz veriyormuş eczanede 140 TL ve çok faydalı duyunca hemen yazayım dedim 😘 benim oğlum 8 aylık 3 kutu bitirdim ama para ile almıştım yinede bilgisi olan arkadaşlar da yazalım ki işe yarasın