Askdurum Sevgili anneler benim bebiş baya saçlı doğdu ama herkes 3. Aydan sonra dökülür yenisi çıkar diyor, herkesin bebişinin saçı dökülüyor mu
Nurcan03 Askdurum dökülse de öyle aşırı dökülmedi bizimki. Öyle şurası da döküldü de kelleşti denilecek derecede olmadı.
starwomen Askdurum benim kızımda baya saçlı doğmuştu sonradan dökülmeye başladı bizde kestirmiştik düzgün, eşit oranda uzasın diye. Herkesin bebişinin dökülüyor mu bilmiyorum ama bizim dökülmeye başlamıştı
Alya-Sena Askdurum benmkide sacli dogmustu sonradan arka tarafi hep dokulmeye basladi 6.ayda makinayla kestik suan 8 aylik daha guzel cikti saclari yaa.
Minigim38 Askdurum evet döküldü bizimde 3 aylıkken başladı 4,5 aylik hala dökülüyor yanları keltoş oldu kızımın😁😁 kestirmeye kıyamıyorum
Yamanmoms Askdurum evet baya dokuldu ve bu sebeple doktora bile gittim besigi kedi yatmis gibi gibi tuy icinde kaliyordu normalmis her bebekte olurmus