Fundaipek Merhaba canım anneler. 1,5 yaşında bir kızım var. Elinde olan oyuncak veya herhangi bir şey başka bir çocuk tarafından direk alındığında ağlayarak yanıma gelir veya biri vurduğunda dokunduğunda da. Bu durumda sizin tepkiniz, izlediğiniz yol nedir ?