Zor bir süreç , seni anlıyorum
Özellikle geceleri çok çok zor geliyor . Daha yeniyiz , bebek dünyaya alışmaya calısıyor bizde bebege alısmaya calısıyoruz .
Sabır et , birde bebege bol bol dua oku . Veya internetten dua aç dinlet . Yani bebegim huzursuz oldugunda bunu yapıyorum ve gerçekten cok rahatlatıyor . Yeni bebek nazardan falan da oluyor böyle seyler
Tuvalet yapmasında ve gazda sorun yoksa kilo almamada sorun yoksa sakın meme vermekten vazgeçme , zaten mideleri kücücük mutlaka doyuyordur
Birde emzikle destekleyebilirsin , yani saatte bir aglıyorsa emzikle oyalabildigin kadar oyala