Seventhingss Ya bebegimde aşırı salya oluştu ve öksürüyor sürekli ısırmak istiyor herşeyi acaba diş erken çıkar mı böyle
Geceist Seventhingss çıkar canım 3 ay itibariyle ama inşallah bu dönemde çıkmaz genelde sağlıksız diş derler erken düşer ☺️
Rumeysaden Seventhingss dişle alakası olmayabiliyor benimde bebeğimin 3 aylıkken başladı şuan 7 aylık çıkmadı sonra geri düzeliyor
hunilimomm Seventhingss bu dönemlerde salya akitmasi normal artık iki kızımda o aylarda başladı salya akıtmaya ne bulsa ağzına götürür ısırıyordu biri 5 diğeri 6 aylıkken çıkarttı dış
Geceist Seventhingss sanmıyorum öksürüğün bağlantılı olduğunu ama benim bebeğim 9 aylık 3 aydan beri böyle salya falan hep var ama gel görki çocukta diş yok😁
Tubidii Seventhingss benim bebeğim de üç ay on günlük eli sürekli ağzında salya çok akıyor korkmuştum erken diş mi diye ama biraz araştırdım normalmiş. Hastalık olmadan var olan öksürük ise salya birikiyor ve yutamıyor da o öksürük yaparmış . Korkmayın 🌺
Seventhingss Tubidii bende öyle düşündüm çünkü yutkunamıyor gibi geliyor insallah hastalıktan degildir
Vrlmr Benim bebeğimde de vardı salyasını yutamadığı için öksürüyor dedi doktoru sizde içinizin ferahlaması açısından doktoruna danışın derim