Vildan777 Merhaba , suan 1ay 6 günlük bir bebişim var . Bir süre kundak yaptık ama bebegim ellerinin baglı olmasından nefret ediyor , ellerini cıkarmak için cok caba sarf ediyor ve uyanıyor bu yüzden de 3 gündür kundaksız yatırıyorum ve yüzüstü yatıyorum bu sekilde mutlu ama acaba kumdagı erken mi bıraktırdım siz ne kadar kundak yaptınız ve ne zaman yüzüstü yatırmaya gectiniz
Dolores Vildan777 kundağı biz de erken bıraktık bebeğim de sevmiyordu ben de sevmiyordum. Büyüklerin dayatmasıyla oldu biraz. Yüz üstü ise hiç yatırmadım. Yüz üstü en tehlikeli uyutma şekildir. Bebekler sırt üstü yatmalıdır. Bizde kusma problemi oluyordu yan yatırıyorduk. İyice hareketlenince zaten istedikleri gibi yatıyorlar. Yani size diyeceğim kesinlikle yüz üstü yatırmayın.
Mnpd Vildan777 benim kızım da sizin bebeğiniz gibi kundakta durmadı yüz üstü uyumaya bayılıyor ama tavsiyem kontrolsüz yatırmayın siz uyanıkken başındayken yüz üstü yatırın daha çok küçük boynunu tutsa bile tam kontrol edemiyorlar
Sedoa_ Vildan777 gündüz yanındayken yüz üstü yatırabilirsiniz ama gece tehlikeli. Benim kızım da hiç kundak kabul etmedi eldiven de kabul etmedi. arada sıçrıyor ama şöyle bir faydası oldu, yatırdığımda uyandığında kendi kendine uykuya geçmeyi öğrendi bu şekilde. 2 ay 20 günlüğüz gece çoğu zaman uyanınca kendisi devam ediyor uykuya
Kizim16 Vildan777 benim kizim 7 aylik ben bile cesaret edemem yuz ustu yatirmaya canm. Yatirma bosver genelde o aylarda yan yatır. Kusmasin arkasina da yastikla destek ver beli agrimasin. Kundak buyuklerin dayatmasindan baska birsey degil. Ben de 20 gun yaptim dr asla kundak yapma kalca cikigi yapiyor dedi. Bende yapma taraftari degildim zaten bahane oldu.
Vildan777 Kafasını rahatlıkla cevirebiliyor , bu yüzden yüzüstü yatırıyorum ama bi endişe etmiyords degilim , genel olarak bizde hep yan yatırdık 3 gündür yüzüstü yatırıyorum daha rahat ve uzun uyuyor , korktum şimdi 😅
Vildan777 Mnpd haklısımız , suan yüzüstü uyuyordu kalkıp yan yatırdım valla korktum birde yurtdışındayız suan gece 😅
Mnpd Vildan777 allah esirgesin canım ben uyurken yüz üstü koyuyosam yanıma yatırırdım göz önünde olsun diye şuan 2.5 aylık bi tık daha kontrol edebilcek durumda boynunu yeni yeni rahat ediyorum öyle koyarken