Emzirdikten sonra mideme ateş koyuyorlarmış gibi yanıyor yaşayan varmı,genelde ağrıyor yanıyor ama emzirdikten sonra özellkle daha çok,hamileliktede çok yanardı doğurdum hala geçmedi ne çiledir bu anlamdım yaşayan varmı gerçkten ne yapmam lazım nasıl geçck bu,gaviscon içiyorum her yandığında ama yok fayda etmiyor