Dln33
Kendiliğinden geçti bizde .. ben emziriyorum, mesela tursu, acı sos vs. Azıcık tatsam bile hemen ishal oluyor.. ilk aylarda ishal olması biraz rutin aslında. Bağırsak florası oluşmadığı için savunmasız henüz. Diş dünyaya karşı savunmasızlar..
enfeksiyon olmadığı sürece ishal olmasından korkmayın bence. Asil sorun kabizlik diye düşünüyorum. Ama siz yine de doktorunuzla görüşün mutlaka