Kızlar bebeğim 1 aylık oldu doktor SYMBIOSYS Bifidrop gaz damlasını önermişti ama biz onun yerine bitkisel diyerekten Biogai aldık. Bitene kadar kullandık gazını çıkartıyordu ama kıpkırmızı oluyordu. Sonra bu damlayı alalım dedik 3 gündür kullanıyoruz ama bebeğim akşam olunca çok huysuzlanıyor ve uykuya geçişi zorlaşıyor bir yeri ağrıyor ya da acıyormuş gibi ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı?