Burhanaltintop 2 numara pure&soft cok fazla almışım yanlışlıkla paketi açmadım 116lı paket. 3 numara baska bi bezle değiştirmek isteyen ya da almak isteyen var mı??
Yusra34 Yeri gelmişken bende molfix 4 numara kıtlık var gibi stoklamışım. 5 numarayla değiştirmek isteyen varsa ya da almak isteyen 😬
Yusra34 Bendeanneoldum Elimde 2 paket var 60 lı. 120 adet ediyor. 90 liraya verebilirim. Şuan fiyatları nasıl bilmiyorum ben aldıgım fiyata uygun bir rakam söyledim
Yusra34 Burhanaltintop Numara büyüdükce paket içindeli bez adetleri azalıyor fiyat artıyor 😅 o günlere gelince anlarsınız. 1 adet bez 1 tl nerdeyse.