Miraninannesi77 Kızlar oğlumm ağlarkenn annee dıyordu dede dıyordu ama şuan hiçbir kelıme kullanmıyor artık bu normal mıı bırısı aydınlatabilirmi daha erken mı acaba kelımeler içinn
lceLady Miraninannesi77 1 yaşına yaklastıgı dönemlerde oglumda bildgini unutmustu. Bir süre sessiz kaldı sonra bebek gibi babıldamaya basladı. Yani bir duraksama oldu 1 yaslarında Ondan sonra kendi kendine 2’li cümlelere geçti hiç söylemedigimiz seyleri kendis söylemeye basladı
A2B4 Miraninannesi77 Canım korkma normal 10.aya yeni girdik sürekli bağırıyor ayni dediğin gibi dediklerini demiyor.zaten bebekler 1 yasa doğru duraksarlar
Miraninannesi77 lceLady hep konusuyorum mama anne dede baba dıyorum ama artık demıyorr 😞😞😞 umarım duzelır yoksa kafayı yıcemm