Ococila aktifmaya eğer ateşi ilaçla düşüyorsa 36 37 ye gerilediğinde 2 saatte bir alarm kurup uyanıyorum 4 saatte bir de ilaç veriyorum dolven calpol dönüşümlü
aktifmaya Ococila Şükür ilaçla düşüyor da şurubu da içince kusuyor, birde ablası havale geçirmişti küçükken onun büyük etkisi var üzerimde her an bir şey olacak diye korkuyorum 😔
_The_ANA_ Birbebekkkbircicek Ben uyumuyorum. En çok korktuğum şey havale. O sebeple iyileşene kadar uyumuyorum
-Mucizem Birbebekkkbircicek Ateşi yüksekse ve ateşin ilk günüyse uyumayız eşimde bende sürekli kontrol ederiz ateşi hafiflerse ertesi gün vs yarım saatte bire alarm kurup bakarız ateşi olmasa bile takip amaçlı
Ysmndmrl Birbebekkkbircicek ateşe bağlı bir kere ateşi hiç düşmedi sabaha kadar bekledim banyo yaptırdım sürekli ıslak bez koydum. Geçen hafta vardı ateşi onda da ateş düşene kadar bekledim düşünce 2 saate alarm kurdum zaten istesen de tam dalamıyorsun alarm garanti olsun die kendim sık sık uyanıp kontrol ettim
asiltonunmommysi Birbebekkkbircicek eğer 37.5 38 falansa ilaç verdiğimde düştüyse alarm kuruyorum 38 39 geçikse fitil attığım halde düşmediği oluyordu o zaman eşimle dönüşümlü bakıyoruz