Kızlar iyi geceler, bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik muzu tadım olarak vermiştim üç gün kuralı ile bir sıkıntı olmamıştı. Bugün babası muzu biraz fazla yedirmiş ve bebeğim ilk defa fışkırır tarzda ve öğürerek kustu sizce midesi sindiremediği için mi kustu yoksa başka bir şey mi vardır? Ne yapmalıyım?