Blackeagle gözleri 3.5 numara gözlük kullanıyoruz 7. Ayından beri. Nistagmusla birlikte kayması da var. Gözlük kaymayı %80 düzeltiyor ameliyata gerek yok dedi doktor. Aynı zamanda da kapama yapıyoruz. Baş pozisyonu oluştu uzağa çapraz bakıyor. Onun içinde okula başlamadan ameliyat gerekiyor dedi. Onun dışında herhangi bi tedavisi yok zaten. Yaşıtlarından biraz az görüyor ama dışarıdayken bizi bulabiliyor. Parkta rahatlıkla oynayabiliyor. Daha kendini ifade edemediğinden ne kadar görüp görmediğini bilemiyoruz. Zaman gösterecek