Eminekaranelisa Arkadaslar bebegim 1 ay 4 gunluk cok gazli surekli ikiniyo ayrica nerdeyse her alt acmamda altı azda olsa kakalı gazla birlikte genelde sarı puturlu yada sivi bezi kaka oluyo boyle bezini genelde surekli kakalı almam normal mi ?
Sevvalldogan Eminekaranelisa canım çok geçmiş olsun bebeğinde büyük ihtimalle inek sütü alerjisi var benim bebeğimde hep öyle yapardı alerji çktı
Tamalikko Eminekaranelisa bebeğinizin sağlıklı olduğunu gösteriyor , gayet normal. Ek gıda alıyorsanız eğer pütürlük o yüzden kaynaklanıyor. Maşallah deyin ve gaz problemi yaşamadığınız için şükür edin bence 🧿☺️
Tamalikko Eminekaranelisa Gazını daha rahat çıkarabilmesi için masaj yapabilir veya kontrollü yüz üstü yatırabilirsiniz.Reflü yatağınız varsa bir sürü onu kullanın derim 🤓
Elmsnghn Eminekaranelisa oğlum 2.5 aylık olana kadar öyleydi. Her bezinde sürüntu dahi olsa muhakkak oluyodu. 2.5 ayından sonra azaldı. Ama emin olun yapması herseyden iyi kuzenim her gün doktorda. Çocuk 10 günü geciyo kakasını yapamıyor hep müdahale ediliyor rahatlaması icin
Eminekaranelisa Ay Sevvalldogan ama gazli bebeklerde bu normar olabilecegini duydum nasil anlarim oyle oldugunu peki
Eminekaranelisa Sevvalldogan aglama.krizlerine giriyo memede rahatliyo uyuyoo sonrada kakasını gurultulu bi sekilde yapiyo ama halen gaza sikisik bi turlu bitmiyo gazı
Tamalikko Eminekaranelisa 4. Aya kadar normal, biogaia veya sabsimplex ı hekiminize danışarak kullanabilirsiniz
Tamalikko Eminekaranelisa bir sonraki kontrolünüzde doktora danışırsınız, ama sanmıyorum benim oğlum şu an 2 aylık aynı süreçleri geçirdik
Eminekaranelisa Tamalikko okuduklarima gore gazlı bebeklerde normalmis ayrica gunde 5 6 kere kaka yapması normalmis bi yarin olsun kaka sayisini saycam bakalim
Sevvalldogan Eminekaranelisa bizimde aşırı gazımız vardı o kadar çok gaz damlası kullandık ki hiç fayda etmedi çok doktora götürdüm hep kolik gazlı bebek denildi bi başka doktor alerji dedi be 3 hafta çok katı bir diyet yaptım anlamak için inanın o 3 haftada bebeğim sakinlemeye başladı evde 3 kişi bebeğe bakamazdık o kadar çok ağlardı ki gazdan kıvranırdı ememezdi emince aşırı kusma olurdu kakası sümüksü bi şekildeydi
Tamalikko Eminekaranelisa 2-3 kere çok normal dediğim gibi doyduğunu ve iyi beslendiğini gösteriyor. Ama 5 ve üstü ise hekiminize danışın bence
Tamalikko Eminekaranelisa o bizi mahvetti. Yeni doğan hemşiresi arkadaşım doğal zeytin yağı önermişti. Kabızlık için belki işe yarayabilir. Bir de kendi kendine gaz çıkarmayı öğrendiği bir dönemdeymiş , sanırım normal umarım en kısa sürede gaz konusunda rahatlar
Nefes_123 Sevvalldogan nasil bir diyetti benim bebegimde ayni asiri kusuyo aksam sekizden gecenin 3 bucugu oldu uyutamadim daha yatakdada kusuyo
Sevvalldogan Nefes_123 süt ve süt ürünleri içeren her şey yasaktı yemiyordum hazır paketli gıdalarda yemiyordum abur cubur tarzı şeyler hep yasaktı içindekiler bölümüne bakıyordum.Ayrıca benim bebeğimde hem reflü hemde alerjiden kusma oluyormuş reflü içinde ilaç kullandık sonra kilo almaya başladı kusmaktan gerilemişti