Hilal37 Kızlar bebeğim 52 günlük ve kolik:) birden aklıma takıldı bu koliklik gecince sancının geldiği saatlerde nasıl oluyolar gene huysuz mızmız oluyorlarmı.birde kucak alışkanlıgıda bitiyormu