15 aylık kızım sırt üstü uzatıp ferifer demir ilacını içirdim o ara öksürme ve yutkunmakta zorluk çekti balgam olarak ilacın birazını geri çıkardı şuan öksürük yok uyutuyorum sadece hani biz yetişkinler tükürüğümüzü yutkunuruz ya öyle yapıyor arada hastaneye gitmelimiyim