Birbebekkkbircicek Ben dünden beri ağrı hafif ateş ve burun akıntısı vardı bebeğiminde ateşi çıktı şimdi 38 fitil koydum gece hiç uyumayayım mı yoksa alarm kurup bakayım mı çok kötüyüm ya 😭😭😭
motherthea Birbebekkkbircicek fitili paronox S olan dimi normal paronox toplatıldı bir de şurup açıldıktan sonra 3 ay içinde etkisini kaybediyor canım bilginiz olsun
Birbebekkkbircicek Biroglanannesi teşekkürler evet onu koydum ama şurup var geçen sene kullanmıştım o zaman açıldı bozulmuş mudur sizce fitil yeterli olur mu ki kaç saatte bir vermeliyim
Biroglanannesi Birbebekkkbircicek paranox bizde çok işe yarıyor yarım saat içinde kesiyor ateşini . Şurup hakkında bir şey diyemicem 😔
annesikuzusug7 Birbebekkkbircicek 6 8 saat arası verebilir siniz şurubu ise kullanmayın normalde kullanılabilir ama bu tarz ateş düşürücü suruplar 2.aydan sonra havayla temastan sonra sekerleniyorlar çok geçmiş olsun bu arada ecz teknisyeniyim 🙂
Birbebekkkbircicek annesikuzusug7 1 sene sonrada kullanılabilir mi normalde paranoxu ateş düşmezse de 6 saat mi beklemeliyim
motherthea Birbebekkkbircicek grip boğazım acıyor yutkunamıyorum kulaklarım bile tıkanıyor bir gün geçti oğlum da oldu aynısı daha dinlenemeden onun da olması beni mahvetti hiç dinlenemedim o iyi olsun diye kendimi unuttum vallahi 😢
Birbebekkkbircicek motherthea 3 gündür ben de hastayım canım ama benim ilk kemiklerim ağrıdı başım çok ağrıdı sonra hapşırık burun akıntısı :( oğlumda dün gece oldu gece yemin ederim hiç uyumadı hiç uykudan uyanıyor sürekli sizde oldu mu. Öyle
motherthea Birbebekkkbircicek evet canım gece 12 de yattı 1.30 yanakları al al uyandı ateşi var fitil attım sonra rahatladı biraz uyudu sürekli uyudu uyandı 6.30 tekrar kalktı ateşli sonrası hep ayaktayız dinlenmem lazım böyle geçiyor bu illet ama asla oturamadım bile inan.. hayatımda ilk kez böyle ağır bir grip geçiriyorum boğazım şişer tamam anlarım da ilk kez böyle grip geçiriyoruz mahvolduk
motherthea Birbebekkkbircicek eşimden bize geçti hafif atlattı biz mahvolduk evdeyiz diye bağışıklığımız düşük işte burnunu açıyorum hep
Birbebekkkbircicek motherthea burnu dolunca hemen uyanıyor aşka uyumuyor bu gece de uyutmucaz gibi :(
motherthea Birbebekkkbircicek Grip geçti ama su dahi içemiyoruz yanıyor boğazım yara oldu oğlum keza öğle öksürmekten ciğerlerim acıyo dısarı cıktım nefesim kesildi göğsüm dolu illet hastalık