Arkadaşlar günlerdir regl ağrısı sancısı çekiyorum ayakta özellikle kaldığım zaman çok sancım oluyor belim sırtım kopacak gibi karın ağrısı keza.. ama ne gelen var ne giden acayip ödem şiştim ama bi türlü olamadım hamile olduğumu düşünmüyorum adet belirtileri var ama gelen giden yok ne yapabilirim 🙄🙄