Moana
İğne vurulmuyor ağır haplar kullanıyor
Normalde saldırgan değil ama öyle bi zaman geldimi gözü hiç bişey görmez. Heryeri kırar döker en önemlside kendine zarar verir.
Eşimin tarafı bu zamana kdr kimseye zarar vermedi dedi. Sadece babasına ve annesine 1 kez vurmus.
Bilmiyorum ben yinede güvenemiyorum cünkü akıl sağlıgı yerinde değil sonucta.korkmusumdur hep
Birde şuna dikkat ettim. Yaş ilerledikce yada hastalığı. Sanki kullandıgı ilaclar fayda etmiyor ve hastalıgı dahada ileri gidiyor asabi oluyorlar.
Çok engelli gordum ve cogundan da tepk gordugum için korkarım hiç birinide sakin görmedim.
Cam cerceve evde hiç bişey sağlam kalmaz