Abimin çocuğu habure abime popoma kaşı deyip duruyormuş kreşe de gidiyor kıl kurdundan suphelendik doktora gittiler ilaç vermiş ama ablam kakasinda falan görmemiş bişey neyse kullandik dedi bu sefer benmde makat bölgesi kaşınmaya başladı Allah’ım sen koru ya illaki görüsuyoruz abime söyledim yani eee bizde bişey yok olsa önce bize bulaşmaz mi diyor oda doğru benim ki psikolojik bişey mi acı yemiştim baya önce ondan mı oluyor anlamadım küçük bebeğimde var ona da bulaşır diye korkuyorum eğer öyle bişey varsa.. nasıl anlaşılır 1 yaşında bebekler içinde tedavisi mümkün mu ay inşallah yoktur öyle bişey ya :( kakasinda falan görür muyum öyle bir durumda