GozdemHilal Valla dün itibariyle hem markete gitmeyi kestim kızımla hemde şeker cikolata olayını bitirdim kafada kaynanam ve kayinbabama gittik bugün laf arasında anlattım kesinlikle bitti artık aglasada da zirlasada vermeyin diye kızım istedi bı ara çikolata hemen kayinbabam sordu noldu diye bende ondan istiyo dedim çikolata denmiyo artik bizim evde olsun ver bı tane dedi hemen hemen bi mızmızlanmada hemen eline dayayacaklar asla sakın vermeyin dedim hemen biraz kuru üzüm verdim bı nebze kesti ama yine de istedi yine de dune göre daha iyiydi şükür inşallah yarın da zorlamaz.