Ydhk85 salı günü 4 aylık olacağız, aynı sorun 2-3 haftadır bizde de var. Sadece mamayla besleniyor 2 saatte bir 150 cc içen bebek 5 saat geçse 60 cc belki içiyor çok zorlarsak babasıda oynarsa 90 cc anca içiriyoruz onuda 1 saatte oyalayarak. Çok iri bi bebek değil iyice zayıfladı bizimkide. Ve aksi gibi süt alerjimiz çıktı alerji mamasına geçtik ve onu hiç kabul etmiyor. Uykuya direnmeler, biberonu kendi tutmak istemeler bari ağzına götürebilse 🤦🏻♀️ 4 aylık bir ergenle yaşıyoruz yani.. bende ne yapacağımı bilmez haldeyim gerçekten yorulmuş hissediyorum