asyanin_annesi35 ooo baya içmişsin sen belki çok içtin diye dokundu sana tüh aman kimseye bişey olmasında ben ilk içtiğimde az içip denedim baktım bende sorun yok emzirme süresince içtim ama sadece rezene değildi az vardı. Bitki çaylarını tüketirken dikkatli olmak gerek