Perihanyldrm 4. Ay aşısı yapıldı aşı yeri ilk 2 gün kızarıktı sonra morardı bunlar normal dedim dokundum aşı yeri sert içinde bişey varmış gibi kolanya döküp biraz ovuyuyorum ama halâ geçmedi yine aynı annem fıtık olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı diye de yazdım ama pek gören olmadı gönderimi