Baloglm 8 aylıkken gözü enfeksiyon kaptı bizde bi göz doktoruna götürdük gitmeseydim dedim yok bu çocuk uzağı görmüyor yok ice dogru kayma var sasi bakiyor neyse enfeksiyon icin ilac verdi çıktık sonra dedim ki bu çocuk uzağı görmese 4 . Katta oturuyorum camdan dışarı bakınca babasını asagida goruyor tepki veriyor neyse zaten acele ile randevusuz bakan bi yere gitmiştik normal de venidiye gidicektim ama randevusuz bakmiyolar 1 hafta enfeksiyon icin bekledik gecti venividide bi doktora gittik kadin ne görmemesi gayette iyi sasilikta burun kemerleri bebeklerin kalın olduğu icin ona baktiklarindan sasi yada kayma gibi gözükebilir normal dedi velhasıl kelam uzun oldu hakkini helal et normal canim