Elmsnghn biz 4. Buçuk ayda başladık. Olay şöyle, ne kadar geç başlarsanız o kadar az doz aşı yapılıyor çünkü bebek ne kadar küçükse bağışıklığı da o kadar az olduğu için fazla doz gerekiyor. Ama Allah korusun menenjitle ne zaman karsilasacagimiz belli değil. Yani aşı yaptırana kadar bu hastalığa karşı dirençsizsiniz. 3. Ayda rota bitti 4.bucukta da meningokoka başladık. Aslında 3. Ayda yaptırmaya başlayacaktım da bilgisiz bir pratisyen beni sasirttigi için bu kadar aksadı. Rotayla birlikte yaptırma biraz zaman koy araya dedi ama hiç alakası yokmuş pekala birlikte yapilabilirmis.