Yusufalim suan 5 bucuknyasinda oglum ilk oglum
Onda vardi
Kanli kaka yoktu
Yuzunde anlam veremedigimiz sivilceler sonrasi ben ameliyat oldum 2 ayliktinoglum ozaman aptamil aldim ozaman onu icer icmez bir biberonu 5 biberon gibi kusmustu mamadan deyip mamayi deistik bebelac almistim sonrasi kulak burunda acayip sisme oldu korkuyla hastaneye kostum doktor mama alerji yapmistir dedi falan derken 1 yasina kadar anlamadilar
Tam 1 yasinda yuzundeki yaralar dudak sismeleri vesaire ishal derken alerji bolumune yonlendirildik ve sonuc sut urunleri alerjisi.... ⚠️
Cok kotuydu izmit umuttepeye gittim her ay kontrolunu orda yaptik
Tam 3bucuk yasinda bitti
Antibiyotikler vesaire ahh cok zor gunlerdi
Bisey yemek ister veremiyorum
Arkadaslarin cocuklari yerken isterdi ben aglardim
Pskolojim cok bozulmustu her doktora gidisimde bu sefer gecti dersim olumsuz sonucla donmek beni mahfederdi
Cok sukur gecti gec oldu ama saglikli cok sukur rabbim gecici hastalik versin
Sizlere de cok gecmis olsun arkadaslar
Uzulmeyin geçiyor sabredin
Ve size bisey soyliyim mi..... ⬇️
2. Oglumda bi sikinti yoktu her turlu abir cuburla buyudu
Suan cok bagimli cikolata vesaire lere
Ama alerjisinolan oglum aliskin olmadigi icin aramaz olmasa tutturmaz saglikli beslenmis oluyolar yanii 😊🙃
Gecicek sabredin hepinize tekrardan cokngecmis olsun insallah erken atlatirsiniz 💐