canm_bebegm Esrasss komsuma giderdim mesela oglum uyurken uyaninca hemen sesini duyar gelirdim ezan sesi disardan gecen sesleri bile bazen aktariyordu
_The_ANA_ Esrasss Ben weewell kullanıyorum. Kamerasız. Ama hiç sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar Ve sesi çok yüksek.