Sinemmm5
Bu konuyla alakalı her post gördüğümde yorum yazmadan geçemiyorum :) bebeğim yaklaşık 2 ay mememde yaşadı diyebilirim. Arabada,sofrada,uyurken her yerde mememdeydi doktoruma artık sosyal hayatımın kalmadığını ve bu durumun beni çok bunalttığını söylediğimde seni emzik olarak kullanıyor emziğe alıştırmalısın emme içgüdüsel bir olay ve tek bildiği meme tek tanıdığı da sensin demişti. Bu anne bebek arasında bir bağ olduğunu söylemişti. Ama bebeğim kolikti böyle olması işleri daha da zorlaştırıyordu. 10 tane farklı emzik aldım birini tutturabildim 2.5 aylıkken emzik gerçekten farkettirdi ama şimdi 5 aylık 5 dk emiyor sonra çekiliyor,o günleri özlemedim değil 🥲🥲