Arkadaşlar, 4 ay 10 günlük kızım doktor sidefer önerdi demir ilacı olarak ama içeriğinde koruyucu varmış. Siz ne kullanıyorsunuz? Ve içtikten 10 dk sonra falan kusuyor tekrar vermeli miyim? Günün hangi saati önerdi doktorunuz ben sormayı unuttum tüm bunları pazartesi soracağım artık 😐