AktugunAnnesi Bebişim 2 ay 12 günlük yaklaşık bir aydır kaka problemi yaşıyoruz gaz çıkışı var fakat kaka yok fitille hep yapıyor bu durum ne kadar zamanda geçer acaba ./
bluem AktugunAnnesi anne sutu alan bebeklerde 10 gune kadar kaka yapmaması normal ama mama da iciyorsa bir sorun olabilir