berosunannesi benim bebeğim hiç
anne sütü almadı doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz ve 3.5 ayda alerji teşhisi koyuldu.
Alerji doktorumuz her zaman çıkabileceğini söyledi ama şöyle bişey de oldu ; alerji teşhisi koyulmadan ve vücuttaki egzamalar yaraya dönüşmeden 1 hafta 10 gün öncesi ufak bi ateşli rahatsızlık geçirdi bebeğim bağışıklık düşmüş oldu , doktorum da bağışıklık düşmelerinin alerjiyi tetiklediğini söyledi. Alerji uyur vücut bunu istediğinde meydana çıkarır dedi.
Ama daha önce de söylediğim gibi bizim 1. Ay muayenemizde zaten egzama teşhisimiz konulmuştu.