Kızlar bulaşık temizlik derken evdeki deterjanlardan ellerim çok yıprandı . Tırnak etlerim sarı renk alıyor domestos kullanınca ve tırnaklarım kırılıyor siz evde neler yapıtosunuz. Normal el kremi elimi anlık yumuşatıyor. Birde suda ojelerim hemen soyuluyo bildiğinz kalıcı oje yada iyi marka varmı