Kızlar şu son 2 haftadır oğlum peşime ağlıyor.. öyle böyle bir ağlama değil, odadan çıktığım an çığlığı basıyor.. sustuktan sonra eğer içerden sesimi duyarsa tekrar ağlıyor.. ben varken başkasının kucağında duruyor ama ben gidersem anında ağlamaya başlıyor. Bi yandan cok tatlı geliyor ama bugün çok yorucuydu benim için cidden bu peşime ağlaması ne zaman geçecek ya böyle bir şey yoktu