Ebruadiyaman Ay kızlar 6 aylık bebeğim birkaç gündür çok çok az yiyor.Yemesi aşırı düştü birkaç gündür.Hasta felan da değile.Niye böyle anlamıyorum..Ne yapabilirim sizce neden olmuş olabilir.Ay yardım edin.Hiç iyi değilim.
YaseminAren Ebruadiyaman bebeklerde arada oluyor canım benım ufaklık 1 gun kalkıyor suratsız depresıf ıstajsıx ertesı gun cıcek bal🙈🤣 dıs cıkarıyo yada atak haftası olabılır