Kızlar bununla ilgili 1 post daha açmıştım toplam 4 delik deldirmiştim iğne ile maalesef birisi iltihaplandı piercingi çıkardım iyileşti geçti fakat şimdi şöyle bir sorun var 1.5 hafta oldu yaptıralı ama deli gibi haşır huşur kaşınıyor. Kulağımın eftafini pirrcingi yakın olan yerleri minik minik kaşıyorum ve acılı bir kaşıntıdan bahsediyorum yani biraz acısı var kaşırken. Günlük olarak bölgeyi temizleyip teramisin sürüyorum 4 deliğe de. Fakat çok delice kaşındıktan sonra çok çok az birşey sulu kan gibi bişey geliyor ama dediğim gibi çok az bu nedir ya