10 aylık bir kızm var , kızm 6 aylıkken ilk adetimi oldum düzensizlikler başladı bende ister istemez korkuyorum tekrar hamile kalmaktan. Mesela 27 Aralık adet olup Ocak ayında hiç olmayıp 3 şubatta oldum. Test yapmıştım da rahatlamıştım. Smdi yine 9,10 gün geçti adetim hamilemiym korkusuyla yasıyorum ama korunduk bi şüphemde yok yani doğumdan sonra düzensizlikler oluyor sanırm .