Ozlemce süt memesen ne kadar çok çıkarsa beyne o kadar sinyal gidiyor süt üret diye. Sağın bol bol. Emzirdiğim halde sağıyorum ben. Anne sütü sarılığı oldu oğlum karaciğeri yeterince çalışmadığı için sütü parçalamıyormuş. Bir seferinde 7 saat uyandıramadık. Yıkadık bile uyanmadı.besleme yöntemi ne bulduysanız onunla devam. Yeterki boğazından geçsin. Hiç üzülmeyin birde allahın izniyle hemen geçsin sizinki inşallah.