anneeyimbenanne Anneler bebeğim iki yaşında ve sürekli maden suyu içmek istiyor bende bir bardağın yarısını su yarısını maden suyu doldurup öyle veriyorum bir sakıncası var mı bilginiz var mı ?
hilalyalp_35 anneeyimbenanne benim kızım ek gıdaya başladığımdan beri içiyor en sevdiği şeyler arasında suan 4 yaşında oğlum hiç sevmedi ona veremiyorum😊
_bahar_ anneeyimbenanne benim kızımda 2 buçuk yaşında maden suyu hastası sürekli istiyor 🙄 nasıl tadını sevdi ben anlamıyorum ya ben 25 yaşında içmiştim maden suyu tadı kötü geldiği için 😁
Artemiss_ anneeyimbenanne yani sonuçta magnezyum ne olabilir ki yararlıdır bence yine de doktoruna bir sorun
Askimizinmeyveleri anneeyimbenanne kızım bir yaşından beri içiyor şu an 4,5 yaşında inanılmaz çok seviyor sade olanından ben bir zararını görmedim
KumsalDerya _bahar_ Bende çok seviyorum Hergun içerim yaz kış eşimde sevmiyor du alıştı ferahlık veriyor ama bence zararlı küçük çocuklara icmesinler okadar fazla
_bahar_ KumsalDerya bende azıcık bir şey veriyorum tutturuyo illa Google da araştırdım zaten bir iki yudum içebilir yazıyordu böbrekler kaldiramazmis
Cihangiriinannesii anneeyimbenanne içer hatta normal sudan daha bile faydalı mineral suyu sonuçta 😊 benim oğlum 8 9 aylıktan itibaren biz ne zaman içsek ister veririm 😊
Cihangiriinannesii KumsalDerya Maden suyunda asit yoktur mineralin asidi onlar ve doktorlar bebeklerin içmesinin çok faydalı olduğunu söylüyorlar
KumsalDerya Cihangiriinannesii ala ala bilmiyorum ben vermiyorum asitli ekşi şeyler midesini yakar zarar verir
Meryemgundogdu Kızım 1 yaşından beri çok severek içiyor versem 1 şişeyi bitirir😅 elhamdulillah bir sorunda çıkmadı ve zararlı da değildir
Cihangiriinannesii KumsalDerya Anlatamadim galiba dediğim gibi maden suyunda asit yok zaten doğal mineral suyu
KumsalDerya Cihangiriinannesii 2 yaş üstü benim bebek 8 aylık verememki bgn içiyordum isteti diline deydirdim beğendi ama yinede vermemem ben 5 6 yaşına gelsin öyle pişik yapar