Kızlar bebeginizi gece uyku aralarında emzirince gazını cıkarttırıyomusunuz. Ben cıkaramıyorum hem anında cıkmıyo bi 10 15 dk sonra hem de uykusu dagılırsa bebegim uyumaz. Asırı hafiftir uykusu ama sabah kalkınca da cok gazı oluyo bu sefer. Bilemedim napsam varmı öneri