Bebeğim 13 aylık emerek uyuyor diye şikayet ediyordum lakin artık daha da ileri gitti ve yerine yaptırınca kıyameti koparıyor yanımda uyumak istiyor gündüz kendi yatağında yatıyor gece yatmıyor nasıl memeyi bıraktırıcam nasıl yatağına alıştırıcam o kadar yorgun bitkin hissediyorum ki ona da üzülüyorum kıyamıyorum 😐