asbek Arkadaşlar 6 ay 18 günlüğüz.. ne yaparsam ne verirsem vereyim yemiyor ağzından çıkarıyor ağlıyor eliyle itiyor ağzını kitliyor.. yumurta veriyormm yok çorba yapıyorm yok yoğurt veriyormm yok meyve veriyormm yok.. ne yapacağımı bilmiyorum.. bizim yediğimiz yemeklere geliyor ekmek yemek istiyor.. bu durumda olup da atlatan oldu mu acaba
[silindi] asbek benim kızımda öyle şu an 14 aylık ek gıdaya geçtiğinde ona özel ne yaptıysam yemedi, şimdi hiç özel yapmıyorum bizim yemeklerimizden yiyor ve sürekli emiyor bazen zorlamamak en iyisi 😊
Farahzeynep Benim kızım da 6.5 aylık, yoğurt tatdırdım sevmedi, pekmez sevdi onunla veya muzla karıştırıp verdim öyle sevdi yedi. Bebe bisküvisini ezince sevmedi, bütün halde eline verdim öyle yedi. Yoğurdu alıştırma bardağına koydum öyle de içti. Elmayı 2 kere verdim ikisinde de kustu daha vermedim. Yumurta sarısını kaşıkla verince yiyor, elimle verirsem yemiyor. Üzüm verdim, meyve emziğine koyup onun suyunu çok sevdi. Havucu eline verdim öyle biraz tadına baktı. Patates haşladım çok sevmedi ama gene deneyeceğim. 🙄 ilk başta yemiyor ama başka yöntemlerle verirsem yiyor.
Tazeanne53 [silindi] evet ben de bıraktım ona özel yapmayı. Yemeklere ev yapımı salça koyuyorum, acı yapmıyorum. Tuzunu da sonra ekliyorum. Ne varsa yedirmeye çalışıyorum ona.