Melisssabella Kızlar selam uykusuzluktan artık kazayaklarım çıktı göz altı kırısıklarım derinleşti ne yapmam lazım kendimi hiç beğenmemeye başladım. neler yapıyosunuz önerisi olan varmı?
Lavantakokusuuu svdarc ben yazacaktım simdi kapaticiyla kapatıyorum 😂🤗 Melisssabella çoğumuz aynıyız canım maalesef gece yatmadan tonik nemlendirir uyurum ben birde sadece
Oyuncakkresii Melisssabella sabah öğlen akşam aklıma ne zaman gelirse Nivea kremle yüzümü nemlendiriyorum gece yatmadan da lorealin mucizevi yağ serumunu kullanıyorum 28 yaşındayım 30 olmadan bakıma başlamam lazım 🤣 ha bide gün içinde aklıma ne zaman gelirse gül suyu sıkıyorum yüzüme 😁 benim bakım anlayışım bu 🤣