Gozdekuzeyy Selam kızlar, 8 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve tekrar hamileyim salı günü doktor randevum var aramızda benim gibi olup doğum yapan var mı yoksa riskleri var mı korunmamıza rağmen cok zamansız oldu resmen depresyona girdim😟
Alparslanaskim Canım geçmiş olsun mu deyim hayırlı olsun mu deyim bilemedim ama korunma yonteminiz neydi? Özel olmazsa?
dnzozkn @Gozdekuzeyy yaklaşık bir ay önce benm yaşadgım şok un aynısı inan hala inanamıyorum şuan bebeğim yeni 1yaşına girdi ne yapacagımı bilmiyorum üstelik kızım da çok yaramaz ama inşallah Rabbm yardm eder🙏Hayrlı olsun💐