Tosbikkkk benım kızmda cok zor bır cocuktu halada öyle yarım gun belkı ıkımızede ıyı gelecektır yarım gunle başlatmak eger severse ısteklı olursa tum gunü o zaman düşünebilirim ben artık evde ona verımlı ywterlı kalamıyorum ev işi yemek camasır destekçim kımsem yok orda bıraz etkınlık yapar yaşıtlarıyla sosyalleşir onsallah ıyı gelır