Umutun_annesi1 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 40 gün kanamam vardı aradan 1 hafta geçti tekrar kanamam oldu ama regli kanaması gibiydi bugün çok hafif şekilde bi kanamam var böyle bir durum yaşayan var mı aranızda normal mi değil mi bilemedim